sâmbătă, 18 august 2012

Clatite cu malai


 
  Altfel de clatite...de data aceasta cu malai si umplute cu branza cremoasa.

Ingrediente necesare: 4-5 linguri de faina, 5 linguri de malai, 500 ml de lapte sau cat e nevoie, 2 oua, 200 gr branza cremoasa, o legatura de marar, o lingurita de bicarbonat alimentar, sare dupa gust.



Prepararea clatitelor:

Se mixeaza ouale, se adauga faina, sarea, bicarbonatul si laptele, cat cuprinde. La final se adauga si malaiul. 


 Se mai completeaza cu lapte sau cu malai, daca mai e nevoie, astfel incat sa rezulte o compozitie ce trebuie sa fie mai groasa decat la comunele clatite.


Intr-o tigaie se pune putin ulei la incins si incepem sa prajim clatitele.


Umplutura:

Mararul se toaca marunt si se amesteca cu branza si cu aceasta compozitie umplem clatitele. Optional se poate adauga putin piper.






 
Daca doriti un desert, in aluatul de clatite adaugati zahar si serviti-le atunci cu dulceata.


Eu le-am servit cu dulceata de gutui.


Cu aceste clatite particip la concursul de pe blogul http://kadiasfood.wordpress.com .
De concursul Kadiei, cel cu clatitele, am mai vorbit cand am postat reteta de clatite americane cu care de altfel, m-am si inscris in concurs.
Ai si tu o reteta de clatite, te mandresti cu opera ta de arta, atunci inscrie-te si tu la concurs! Vezi detalii aici: http://kadiasfood.wordpress.com/2012/07/13/galette-crepe-clatite-egal-un-nou-concurs/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu